Gezonde lunch met smoothies

Gezonde lunch met smoothies

We zijn vaak zo druk met onze dagelijkse bezigheden dat het moeilijk is om toch een momentje te pakken om aandacht te besteden aan een gezonde lunch. Het is zoveel makkelijker om gewoon snel een bammetje met kaas aan je bureau of onderweg te eten, of de lunch geheel over te slaan.

De lunch is net als het ontbijt een heel belangrijke maaltijd, dus als je weinig tijd hebt kun je wellicht een van de onderstaande recept ideeën  voor een gezonde en slanke lunch! Je kan deze smoothies de avond van tevoren maken en in de koelkast zetten, zodat je ’s ochtends snel op weg kunt.

Smoothies voor de lunch

Het klinkt gek, maar je kan een shake’s voedingswaarde wat opschroeven zodat het een volwaardige lunch is zonder met eiwitpoeder aan de gang te gaan. Probeer eens een blokje zachte tofu door je smoothie te blenden.

Top 5 lunch smoothies:

  1. Bessen en bietjes
  2. Avocado’s
  3. Boerenkool
  4. Spinazie
  5. Pindakaas

1.Bessen en bietjes

Ingrediënten
150 gram Lees hier vijf lekker ontbijtshakes.


Lees ook:

Vis is gezond en licht verteerbaar en dus heel geschikt als voorgerecht. Wat dacht je van kabeljauw met pompoensaus en een topping van zeekraal. Een recept dat makkelijk te maken is en eruit ziet als een culinair hoogstandje! We leggen je precies uit hoe je het maakt. Lees meer

Een heerlijk recept voor cranberry cake. Lekker als dessert tijdens de kerstdagen. Lees meer

Stoofpeertjes maken is lekker en makkelijk. Lees alles over een heerlijk stoofperen recept en handige variatietips. Lees meer

Geef een reactie op: Gezonde lunch met smoothies

Je gaat ermee akkoord dat deze reactie in ons communicatiemateriaal gebruikt mag worden.

Flinndal is één van de grootste merken voedingssupplementen van Nederland. We helpen je graag om elke dag opnieuw het beste uit jezelf te halen!

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij flinndal.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.