Klachtenprocedure

Als je deze pagina hebt gezocht ben je waarschijnlijk ergens niet helemaal tevreden over. Terwijl wij het juist erg belangrijk vinden dat je wel tevreden bent. We lossen het daarom graag samen met je op.

Dat kan op de volgende manieren:

Bel ons gratis 0800-7080

Wil je ons persoonlijk spreken? Bel dan tussen 09:00 en 19:00 uur het gratis telefoonnummer 0800-7080. Dan proberen we direct tot een oplossing te komen.

Wij bellen jou terug

Wil je dat we jou terugbellen? Laat dan hier je telefoonnummer achter en dan bellen we je direct terug.

Stuur ons een e-mail

Stuur een e-mail met je vraag of klacht naar: klantenservice@flinndal.nl en je ontvangt binnen één werkdag een inhoudelijke reactie op je vraag of klacht.

Per post

Stuur een brief naar:
Flinndal klantenservice
t.a.v. Pauline Nijssen (Manager Klantenservice)
Antwoordnummer 1672
2000 VC Haarlem
Een postzegel is niet nodig en we sturen binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug.

Geschillencommissie

We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan het worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Lees meer hierover in de leveringsvoorwaarden.

Daarnaast is het mogelijk de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Flinndal is één van de grootste merken voedingssupplementen van Nederland. We helpen je graag om elke dag opnieuw het beste uit jezelf te halen!

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij flinndal.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.