Veelgestelde vragen over: Bestellen & betalen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je de eerste bestelling op werkdagen voor 23:00 uur bestelt, heb je het pakket de volgende dag in huis! Het pakket past in de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Voor je pakket met herhaalgemak kun je inloggen op Mijn Flinndal. Daar kun je precies zien wanneer je de volgende zending ontvangt.

Hoe kan ik betalen?

We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die bij jou past. Nu bestellen? Bekijk het complete assortiment.

iDEAL
iDEAL

iDEAL is een handig en betrouwbaar online betaalsysteem, dat is gekoppeld aan het internetbankierprogramma van je bank. Bestel je een product met herhaalgemak? Dan ontvang je na iedere zending een betaalverzoek per e-mail.

creditcard
Creditcard

Met alle gemakken en voordelen van Visa en MasterCard achteraf betalen? Dat kan! Bestel je herhaalgemak? Dan wordt na iedere zending het aankoopbedrag automatisch van je creditcard geschreven.

paypal
Paypal

Met Paypal is het mogelijk om wereldwijde betalingen te versturen. Via PayPal kan je betalen via creditcard, bankrekening of PayPal-saldo. Betaling is ook mogelijk via telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- en creditcardgegevens. Bij het afrekenen met PayPal kan je voor de optie Achteraf Betalen kiezen. Bij het afronden van jouw aankoop, betaalt Paypal de verkoper voor jou en wordt het geld na 21 dagen van jouw bankrekening afgeschreven.

automatische incasso
Automatische incasso (SEPA)

Bij betalen per automatische incasso geef je ons toestemming om het geld door de bank van je rekening te laten schrijven. Zelf hoef je er dus niets voor te doen. De afschrijving vindt een paar dagen na ontvangst van het pakket plaats. Je kunt automatische incasso altijd stopzetten of ongedaan laten maken door je bank.

factuur
Achteraf betalen

Je betaalt nadat je de bestelling ontvangen hebt op de manier waarop jij dit het prettigst vindt. Bijvoorbeeld via iDEAL, creditcard of zelf overschrijven. Deze betaalmethode is onder voorbehoud van een positieve kredietwaardigheidscontrole en betaalbedrag in het verleden. Voor nieuwe klanten vragen we voor deze betaalmethode eenmalig € 0.95 administratiekosten, voor bestaande klanten is deze betaalmethode gratis. Lees meer over deze betaalmethode op onze pagina met veelgestelde vragen.


veilige verbinding
Veilig betalen

Flinndal gebruikt een beveiligde SSL-verbinding, zodat je betaling altijd veilig verloopt.

Bankgegevens Flinndal Holding B.V.
IBAN: NL25INGB0650219864
Ten name van Flinndal Holding B.V. te Haarlem.

Op zoek naar de bankgegevens van Flinndal België? Kijk dan hier

Hoe werkt achteraf betalen?

Je betaalt nadat je de bestelling ontvangen hebt op de manier waarop jij dit het prettigst vindt. Bijvoorbeeld via iDEAL, creditcard of zelf overschrijven. Deze betaalmethode is onder voorbehoud van een positieve kredietwaardigheidscontrole en betaalgedrag in het verleden. Ook spelen andere factoren mee zoals het totaalbedrag van je bestelling, soort artikelen of eventueel onbetaalde facturen. Heb je hier vragen over? Dan vertelt onze klantenservice je graag meer. Neem contact op via 0800-7080.

Wat betekent herhaalgemak?

Bij Flinndal kun je bestellen met herhaalgemak. Dat betekent dat je elke drie, vier of zes maanden vanzelf je volgende zending krijgt toegestuurd. Handig, want zo zit je nooit zonder! Bovendien is het minimaal 15% voordeliger dan los bestellen en je zit nergens aan vast. Stopzetten, wijzigen of uitstellen kan altijd. Dit kan onder andere via de MijnFlinndal omgeving. We stellen het op prijs als je dat uiterlijk 7 dagen voor de volgende zending doet, om onnodig versturen te voorkomen. Maar elk pakket dat je ontvangt, mag je ook nog tot 30 dagen gratis terugsturen.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, de prijzen die worden genoemd op de website en in ons andere communicatiemateriaal zijn inclusief de bijbehorende BTW, en voor bijna alle artikelen gaat het hierbij om 9% BTW. Je betaalt dus de prijs die je ziet staan.

Hoe bestel ik online?

Wil je online een product bestellen? We leggen graag uit hoe dit werkt. Bestellen mag natuurlijk ook telefonisch via onze klantenservice.

Begin met de voedingstest

Weet je niet precies welk product het beste bij jou past? Begin met de voedingstest. Dit is een uitgebreide test waarbij je gratis een compleet en persoonlijk rapport ontvangt. Zo zie je precies welke voedingsstoffen je tekort komt. Geen tijd voor een uitgebreide test? Probeer dan de product keuzehulp, binnen 2 minuten zie je precies welke producten bij jou passen.

Voeg een product toe aan het winkelwagentje

Weet je welk product je wilt bestellen? Standaard staat er een bepaalde verpakking aangevinkt. De verpakking kun je wijzigen door op de optie naar keuze te klikken. Vervolgens klik je op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'. Het product verschijnt rechtsboven in je winkelwagen. Genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Visual explanation on how to choose products variants

De winkelwagen

De winkelwagen toont een overzicht van jouw bestelling. Je kunt altijd naar andere producten zoeken op de website en deze toevoegen. De gekozen producten worden onthouden. Als je producten weer wilt verwijderen of van hetzelfde product meerdere items wilt toevoegen dan kan dit in de winkelwagen zelf. Als je tevreden bent met de inhoud, klik dan op ‘Verder naar bestellen’.

Gebruik een actiecode

Een eventuele actiecode kun je invoeren tijdens het bestelproces, in de winkelwagen. Actiecodes zijn per huishouden voor maximaal één bestelling geldig. Vul in het vakje boven het subtotaal jouw actiecode in en klik vervolgens op ‘Activeer’. De korting trekken we direct van het bedrag af. Indien een code niet geldig is, wordt een melding getoond.

Visual explanation on how to add a discount code in the shopping cart

Inloggen

Heb je eerder bij Flinndal besteld? Voer dan je e-mailadres en wachtwoord in. Om als nieuwe klant iets te bestellen vul je eerst je winkelwagentje en ga je door het bestelproces. Er wordt dan vanzelf aan je gevraagd om een account aan te maken, waarmee je vervolgens kan inloggen.

Bestelproces

Tijdens het bestelproces laat je je persoonlijke gegevens en adres achter. Dan kiest je de betaalmethode, en vervolgens is er de kans om de bestelling nog een keer door te lopen alvorens deze te plaatsen.

Ontvang altijd direct een bevestiging

Je ontvangt direct een bevestiging van je bestelling op je beeldscherm én per e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €20 verzenden we gratis, onder de €20 betaal je €1,95 verzendkosten. Kies je voor een product met herhaalgemak? Dan is de verzending altijd gratis! Meer informatie over herhaalgemak is te vinden bij de categorie Herhaalgemak onder de andere veelgestelde vragen.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

Nee. Onze pakketten passen door de brievenbus (als die voldoet aan de standaard maat van PostNL).

Contact

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Bel ons via je browser (gratis)

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

BELLEN

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

BELLEN

WhatsApp

Wachttijd: < 25 minuten

06-57592195

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

06-57592195

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Facebook Messenger

Gem. Wachttijd: < 25 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger