Veelgestelde vragen over: Service van Flinndal

Hoe kan ik inloggen?

Je kunt inloggen in Mijn Flinndal met behulp van het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hebben wij je e-mailadres nog niet? Registreer dat dan eerst. Heb je nog geen wachtwoord ingesteld of ben je je wachtwoord kwijt? Vraag dan eerst een tijdelijk wachtwoord aan. Daarmee kun je inloggen en dan je wachtwoord aanpassen naar iets dat je makkelijker kunt onthouden. Heb je problemen met inloggen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag!

Hoe kan ik mijn wijzigingen doorgeven?

Je kunt je wijzigingen 24/7 zelf online doorvoeren via Mijn Flinndal. Wil je liever geholpen worden door een medewerker. Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800-7080 (werkdagen 9-19 uur) of per e-mail via ons contactformulier.

Ik heb een voorraad opgebouwd, wat kan ik daaraan doen?

Je kunt je zending altijd en onbeperkt uitstellen. Ook kan je één bepaald product uit je zending een keer overslaan (je ontvangt het product dan een keer niet, bij de volgende zending wel weer). Als je vaker een voorraad hebt, omdat je bijvoorbeeld niet elke dag je supplementen inneemt, kun je ook kiezen om je zending eens per vier of zes maanden te ontvangen. Al deze wijzigingen kun je doorgeven aan onze Klantenservice of 24/7 doorvoeren via Mijn Flinndal.

Hoe kan ik contact opnemen?

Heb je vragen of wil je een wijziging doorgeven? We helpen je graag! Bel ons gratis op 0800-7080 (op werkdagen van 9-19 uur en op zaterdag van 10-16 uur) of mail ons via het contactformulier (antwoord binnen een werkdag).

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Klachtenprocedure

Als je deze pagina hebt gezocht ben je waarschijnlijk ergens niet helemaal tevreden over. Terwijl wij het juist erg belangrijk vinden dat je wel tevreden bent. We lossen het daarom graag samen met je op.

Dit kan op de volgende manieren:

  • Neem telefonisch of per email contact met ons op.
  • We bellen jou terug.
    Wil je dat we jou terugbellen? Laat dan hier je telefoonnummer achter en dan bellen we je direct terug.
  • Stuur of klacht in per post.
    Stuur een brief t.a.v. Lennard van der Pal (Manager Klantenservice). U vindt hier het adres.
    Een postzegel is niet nodig en we sturen binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug.
  • Geschillencommissie.
    We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan het worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Lees meer hierover in de leveringsvoorwaarden. We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan het worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Lees meer hierover in de leveringsvoorwaarden. Daarnaast is het mogelijk de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Heeft Flinndal een keurmerk?

Ja. Flinndal houdt zich aan de leveringsvoorwaarden van het Thuiswinkel keurmerk. Dit keurmerk komt op voor de belangen van de consument bij de verkoop op afstand. Via Thuiswinkel worden onafhankelijke beoordelingen gevraagd voor de winkelervaring bij Flinndal. Lees hier wat andere klanten van ons vinden.

Thuiswinkelgarantie

Flinndal houdt zich aan de leveringsvoorwaarden van het Thuiswinkel keurmerk. Dit keurmerk komt op voor de belangen van de consument bij de verkoop op afstand. Via Thuiswinkel worden onafhankelijke beoordelingen gevraagd voor de winkelervaring bij Flinndal. Lees hier wat andere klanten van ons vinden.

Contact

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Bel ons via je browser (gratis)

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

BELLEN

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

BELLEN

WhatsApp

Wachttijd: < 25 minuten

06-57592195

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

06-57592195

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Facebook Messenger

Gem. Wachttijd:< 25 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger

Jouw instellingen

Wij staan voor je klaar

Wij staan u graag te woord via de onderstaande kanalen

Wegens ernstige geluidsoverlast door verbouwingswerkzaamheden, zijn wij helaas van 27 januari tot 1 februari beperkt telefonisch bereikbaar.

Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 19:00 op werkdagen en van 10:00 tot 16:00 op zaterdag.

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Bel ons via je browser (gratis)

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

BELLEN

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

BELLEN

WhatsApp

Wachttijd: < 25 minuten

06-57592195

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

06-57592195

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Facebook Messenger

Gem. Wachttijd:< 25 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger

Product toegevoegd

Product toegevoegd

Naar winkelwagen »

Andere klanten kochten ook:

{% for product in products %}
{{ product.collection }}
{{product.name}}

{{product.unique_selling_point}}

€ {{product.price | money_eu}}
{% endfor %}