Terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen over: Service van Flinndal

Hoe kan ik contact opnemen?

Onze klantenservice staat graag voor je klaar om je te helpen. We hebben verschillende contactmogelijkheden, waarbij de gemiddelde antwoordtijd per contactoptie verschilt. We adviseren je altijd bij dringende vragen of complexe problemen om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we je klacht of probleem spoedig en naar volledige tevredenheid op kunnen lossen.

U kunt zaken regelen via Mijn Flinndal, of contact met ons opnemen. Contact kan telefonisch, via onze Contactformulier, via Facebook of via Whatsapp. Al deze contactgegevens met indicatie over de wachttijden vindt u onderaan op onze klantenservice pagina: www.flinndal.nl/klantenservice

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Klachtenprocedure

Als je deze pagina hebt gezocht ben je waarschijnlijk ergens niet helemaal tevreden over. Terwijl wij het juist erg belangrijk vinden dat je wel tevreden bent. We lossen het daarom graag samen met je op. Dit kan op de volgende manieren:

  • Neem telefonisch of per email contact op met onze Klantenservice
  • We bellen jou terug.
    Wil je dat we jou terugbellen? Laat dan hier je telefoonnummer achter en dan bellen we je direct terug of stuur ons een bericht met een terugbelverzoek en je telefoonnummer.
  • Stuur je klacht in per post.
    Stuur een brief t.a.v. Lennard van der Pal (Manager Klantenservice).

    Flinndal Klantenservice
    t.a.v. L. van der Pal
    Antwoordnummer 1672
    2012 DD Haarlem

    Een postzegel is niet nodig en we sturen binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug.
  • Geschillencommissie. We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan het worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Lees meer hierover in de leveringsvoorwaarden. Daarnaast is het mogelijk de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Keurmerk Thuiswinkelgarantie

Flinndal houdt zich aan de leveringsvoorwaarden van het Thuiswinkel keurmerk. Dit keurmerk komt op voor de belangen van de consument bij de verkoop op afstand. Via Thuiswinkel worden onafhankelijke beoordelingen gevraagd voor de winkelervaring bij Flinndal. Lees hier wat andere klanten van ons vinden.

Contact

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Chat met onze klantenservice

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Facebook Messenger

Gem. Wachttijd: < 25 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger