Retourneren

Bij Flinndal mag je elk pakket zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen retourneren. Wil je jouw pakket (gratis) terugsturen? Volg dan de volgende vier stappen:

Stap 1: Stop de brief en het product terug in de doos

Als je een product terugstuurt, hebben wij een klantnummer nodig, zodat wij kunnen zien wie het pakket heeft teruggestuurd. Stuur daarom de brief en het product (ongeopend) samen terug. Je mag ook een herroepingformulier invullen en terugsturen. Dit is echter niet verplicht.

Stap 2: Plak de doos dicht
Stap 3: Schrijf ‘retour afzender’ op de doos

Een postzegel op het pakket is niet nodig! Zorg er wel voor dat je je eigen adres doorstreept.

Stap 4: Doe het pakket in de brievenbus op straat

Je hoeft dus niet langs het postkantoor.



Retourneren en herhaalgemak stopzetten

Wil je een pakket terugsturen en ook het herhaalgemak stopzetten? Dan hoef je hier geen aparte stopzetting voor door te geven. Een briefje bij het pakket dat je retourneert is voldoende. Stopzetten kan natuurlijk ook altijd via de Klantenservice of ‘Mijn Flinndal’.

✓ 30 dagen bedenktijd
Voor leden van de Thuiswinkel (zoals Flinndal) geldt dat ze voor klanten een bedenktijd van minimaal 14 dagen moeten aanhouden. Flinndal hanteert een nog ruimere termijn. Dit betekent dat je 30 dagen de tijd hebt om aan te geven dat je het pakket wilt terug sturen, waarna je nog 14 dagen de tijd heb om het pakket gratis te retourneren.

✓ Geld ontvang je zo snel mogelijk terug
Heb je een product teruggestuurd? Dan krijg je je geld zo snel mogelijk weer terug. Zodra wij het product retour hebben ontvangen of is aangetoond dat het product is teruggestuurd, zullen wij het geld naar je terugstorten. Je ontvangt altijd per brief of per e-mail een bevestiging.

✓ Terugsturen is gratis
Wij nemen de kosten voor het terugsturen van een product voor onze rekening. Schrijf duidelijk ‘retour afzender’ op de doos. Je hebt dan geen postzegel nodig.


Wettelijke garantie

Alle verkochte producten vallen onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat jij, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Geopende producten mogen wij niet terugnemen

We vragen je tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met het product. Geopende voedingssupplementen waarbij de verzegeling is verbroken (de sluiting van de verpakking) kunnen we vanuit gezondheidsbescherming niet terugnemen. In het onwaarschijnlijke geval van een gebrek ontvang je uiteraard een vervangend product of heb je recht op teruggave van het betaalde bedrag.

Flinndal is één van de grootste merken voedingssupplementen van Nederland. We helpen je graag om elke dag opnieuw het beste uit jezelf te halen!

Wij gebruiken cookies, onder meer voor analyse en gebruiksgemak.