Terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen over: Mijn Flinndal & Herhaalgemak

Hoe maak ik een Mijn Flinndal account aan?

Bij het plaatsen van je bestelling, wordt automatisch een online account aangemaakt op Mijn Flinndal. Dit account geeft je toegang tot je bestelhistorie, persoonsgegevens en Herhaalgemakzendingen. Ook als je altijd telefonisch bestelt, maar je e-mailadres bij ons bekend is, heb je een online account.   


We vragen iedereen aan het begin van het bestelproces om zijn/haar e-mailadres. Heb je eerder bij Flinndal besteld? Dan herkent ons systeem je gegevens en vragen we je om in te loggen. 


Indien je nog nooit bij Flinndal hebt besteld, dan word je direct doorverwezen naar het algemene bestelformulier, waar je je gegevens en een eigen gekozen wachtwoord kunt invoeren. De volgende keer dat je een bestelling plaatst, kun je inloggen en hoeft je het formulier niet nogmaals in te voeren. 


Ben je al langer klant, maar is je e-mailadres nog niet bij ons bekend? Neem dan contact op met onze Klantenservice. We voegen je e-mailadres toe en sturen je een wachtwoord waarmee je kunt inloggen. Je hebt dan direct toegang tot je bestelhistorie. Ook van bestellingen uit het verleden toen je nog geen online account had. 


Weet je je wachtwoord niet meer? Geen probleem. Vraag dan via de knop 'Wachtwoord vergeten' gemakkelijk per e-mail een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt een cijfercode om mee in te loggen. We adviseren je om deze code als je eenmaal bent ingelogd, aan te passen naar een persoonlijk wachtwoord en de e-mail te verwijderen.

Hoe wijzig ik mijn adres in Mijn Flinndal?

Je kunt in Mijn Flinndal onder het kopje 'Mijn gegevens' gemakkelijk een adres toevoegen of verwijderen. Indien je verhuisd bent, kun je zodoende je nieuwe adres toevoegen als hoofdadres en je oude adres verwijderen uit het account. Indien je bestellingen op verschillende adressen wilt laten bezorgen, dan kun je in de adresboek meerdere adressen opnemen en gebruiken op je Herhaalgemakbestellingen. 


  • Klik op 'Mijn gegevens' in Mijn Flinndal. 
  • Klik op het tabblad 'Adresboek'. 
  • Je ziet nu één of meerdere adressen staan. 
  • Via de knop rechts boven in 'Voeg adres toe' kun je een nieuw adres toevoegen.  
  • Indien je het adres wilt toepassen op je Herhaalgemakbestelling(en), zorg dan dat je de optie 'Gebruik dit adres voor mijn actieve Herhaalgemak' aanvinkt. Daarmee wordt het adres 'standaard' gemarkeerd.  

 

  • Verwijder indien gewenst je oude adres nadat je een nieuw adres hebt toegevoegd. 
  • Controleer of de wijziging goed is doorgekomen op je Herhaalgemak via 'Mijn Herhaalgemak'. Indien dit niet het geval is, dan kun aldaar het juiste adres alsnog selecteren. 



Kan ik voorkeuren op het gebied van e-mail/post/telefonie en inserts in mijn pakket wijzigen?

Ja! Omdat we weten dat iedereen andere voorkeuren heeft, kun je via Mijn Flinndal gemakkelijk aangeven wat je wel en niet prettig vindt ten tijde van je klandizie bij Flinndal. Dit kan gaan om het wel of niet ontvangen van e-mails, telefonisch contact, of het ontvangen van inserts en productfolders in de verzenddoos bij je bestelling. Alles is mogelijk. Ga hiervoor naar 'Mijn gegevens' en klik op het tabblad 'Mijn voorkeuren'. 


Hier kun je verschillende opties aan- en uitvinken door middel van de knop 'bewerken' rechts bovenaan. 


Wat is herhaalgemak?

Bij Flinndal kan je kiezen voor het plaatsen van een losse bestelling, of bestellen met Herhaalgemak. Met herhaalgemak ontvang je automatisch elke 3 maanden je producten. Dit is aan te passen naar 4 of 6 maanden.

Voordelen van Herhaalgemak

  • Ontvang elke drie maanden je producten (aan te passen naar 4 of 6)
  • Altijd 15% voordeliger
  • Betaal nooit verzendkosten
  • Bepaal zelf de bezorgdatum
  • Ontvang altijd 10 dagen van te voren een herinnering per e-mail
  • Stopzetten, wijzigen of uitstellen kan altijd, wel 7 dagen vóór de aankomende zending (ook via de MijnFlinndal omgeving)
  • Tot 30 dagen gratis terugsturen

Wat zeggen klanten over herhaalgemak?

Bekijk hier wat onze klanten jou te vertellen hebben over herhaalgemak.

Ik heb een voorraad opgebouwd: hoe kan dat en wat kan ik er aan doen?

Wanneer je een product van Flinndal een langere tijd van ons afneemt, kan op den duur een voorraad ontstaan. Dit kan komen doordat je soms een dag vergeet of bewust niet dagelijks inneemt, maar ook doordat wij meestal niet precies na 90 dagen, maar 1 tot 4 dagen eerder, een nieuw pakket bezorgen. Dan weten we zeker dat het op tijd in huis is. Indien je dus vaker een levering van ons ontvangen hebt, kan het zijn dat de voorraad iets opbouwt. Het kan dan zo nu en dan handig zijn om de bestelling te wijzigen. 


Er zijn verschillende manieren: 


  • Via de knop in de aankondigingsmail kun je je zending zonder in te hoeven loggen gemakkelijk één maand uitstellen. 
  • Via mijn Flinndal kun je de leverdatum van je bestelling zo ver uitstellen als je maar wilt. 
  • Indien je meerdere producten ontvangt, kun je via Mijn Flinndal ook één specifiek product 'pauzeren'. Je ontvangt het product dan één keer niet en bij de volgende zending wel weer automatisch. 
  • Als je vaker een voorraad hebt, omdat je bijvoorbeeld niet elke dag je supplementen inneemt, kun je ook kiezen om je zending eens per vier of zes maanden te ontvangen. 


Al deze wijzigingen kun je ook doorgeven aan onze Klantenservice. We helpen je er graag mee. 

Hoe stel ik een herhaalgemakbestelling uit?

Een product met herhaalgemak sturen we standaard elke drie maanden naar je toe. Jij bepaalt natuurlijk zelf of we dit moeten blijven doen. Heb je de producten liever wat minder vaak of wil je de eerstvolgende zending op een andere dag laten bezorgen? Log dan in via Mijn Flinndal en stel je herhaalgemak helemaal naar jouw wensen in. We hebben de volgende twee opties:

  1. De afleverdatum van je bestelling wijzigen:
    Ga hiervoor naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en klik naast de dik gedrukte afleverdatum bovenaan op wijzigen. Indien je kiest voor 'zo snel mogelijk', dan wordt je bestelling binnen 1 à 2 bezorgdagen bij je afgeleverd. (Zondag en maandag zijn geen bezorgdagen)
  2. De verzendinterval van je bestelling wijzigen:
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en wijzig het interval naar elke 3 maanden, elke 4 maanden of elke 6 maanden. Let op: met deze instelling wijzigt de eerstvolgende leverdatum nog niet automatisch mee, maar plannen we de levering erna in met de door jou gekozen interval. Indien gewenst kun je de leverdatum apart aanpassen. 

Wijziging telefonisch doorgeven?

Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wil je gewoon liever dat wij het voor je doen? Geen probleem, we helpen je graag via onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn herhaalgemakbestelling?

Wil je iets wijzigen aan je herhaalgemakbestelling? Voer dan zelf eenvoudig jouw wensen door via Mijn Flinndal, in de tab Mijn Herhaalgemak. 


Wijzigingen omtrent je volledige bestelling zie je bovenin staan:

  • Voeg een nieuw product toe. Klik op 'product toevoegen'.
  • Annuleer de gehele bestelling via 'Zending stopzetten'.
  • Wijzig je afleveradres via 'Afleveradres wijzigen'. Selecteer het gewenste adres en klik op het 'vinkje'. Let op: Je kunt in deze optie alleen kiezen voor adressen die je hebt toegevoegd aan je adresboek. Dit kan via het tabblad 'Mijn gegevens' in je account.

 

Je kunt ook per product een wijziging doorgeven:

  • Wijzig het aantal van een product door op het cijfer onder 'aantal' achter het gewenste product uit je bestelling te klikken. 
  • Verwijder een product door helemaal rechts achter het betreffende product op de knop 'verwijder' te klikken. 
  • Pauzeer een product door helemaal rechts achter het betreffende product op de knop 'eenmalig overslaan' te klikken.



Lukt het niet om in Mijn Flinndal je Herhaalgemak te wijzigen of wil je gewoon liever dat wij het voor je doen? Geen probleem, we helpen je graag via onze klantenservice.

Hoe annuleer ik mijn Herhaalgemakbestelling?

Wil je je herhaalgemak bestelling stopzetten? Dan kan dat altijd. Je zit namelijk nergens aan vast. Je bestelling annuleren is gemakkelijk te regelen via Mijn Flinndal, in de tab Mijn herhaalgemak, klik op 'zending stopzetten'.


Ook kun je een stopzetting doorgeven via e-mail, WhatsApp, Messenger of telefonisch. Neem dan contact op met onze klantenservice. We sturen je dan per e-mail een bevestiging van de stopzetting. 


Het kan zijn dat je een bestelling annuleert, terwijl er reeds een pakket naar je onderweg is. Dit is geen enkel probleem, want je hebt geen aankoopverplichting. Je mag het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen. Geef dit dan even door aan onze klantenservice, zodat weten dat we je pakket kunnen verwachten. Toch hopen we om onnodige verzending te voorkomen dat we een stopzetting tijdig, zo'n 7 dagen voor de nieuwe leverdatum van je pakket, van je ontvangen. 

Contact

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Chat met onze klantenservice

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag

Neem contact op via het contactformulier

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Gemiddelde wachttijd: < 5 minuten

0800-7080

Facebook Messenger

Gem. Wachttijd: < 25 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd: < 25 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger