Uitstellen, wijzigen, stopzetten

Hoe stel ik mijn bestelling uit?

Een product met herhaalgemak sturen we standaard elke drie maanden naar je toe. Jij bepaalt natuurlijk zelf of we dit moeten blijven doen. Heb je de producten liever wat minder vaak of wil je de eerstvolgende zending op een andere dag laten bezorgen? Log dan in via "Mijn Flinndal"en stel je herhaalgemak helemaal naar jouw wensen in. We hebben de volgende twee opties:

  1. Je producten op een andere datum laten bezorgen:
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'afleverdatum wijzigen'.

  2. Stel zelf in hoe vaak je je producten wilt ontvangen:
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en wijzig het interval naar elke 3 maanden, elke 4 maanden of elke 6 maanden.

Wijziging telefonisch doorgeven?
Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wil je gewoon liever dat wij het voor je doen? Geen probleem, we helpen je graag. Bel op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 uur gratis naar 0800-7080 en we maken het direct in orde.

Hoe wijzig ik een losse bestelling?

Heb je iets besteld maar is het niet helemaal goed gegaan? Bel dan onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer: 0800-7080. We zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 19:00 uur. Is het niet meer mogelijk een bestelling aan te passen of tegen te houden? Dan mag je het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.

Hoe wijzig mijn adres of persoonlijke gegevens?
In ‘Mijn Flinndal’ kun je eenvoudig je gegevens wijzigen onder het tabje ‘Mijn gegevens’. Naast je adresgegevens en persoonlijke gegevens kun je hier ook aangeven of je e-mail of post van ons wilt ontvangen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling met herhaalgemak?

Wil je iets wijzigen aan je herhaalgemak pakket? Voer dan zelf eenvoudig jouw wensen door via ‘Mijn Flinndal’. Natuurlijk mag je wijzigingen ook altijd doorgeven aan onze klantenservice.
Als je zelf je bestelling wilt wijzigen ga dan naar de tab Mijn Herhaalgemak in Mijn Flinndal. Daar heb je de volgende opties:

  1. Voeg een extra product toe:
    Klik op 'product toevoegen'.

  2. Wijzig het rekeningnummer:
    Klik op 'wijzig rekeningnummer'.

  3. Wijzig je adres of persoonlijke gegevens
    In ‘Mijn Flinndal’ kun je eenvoudig je gegevens wijzigen onder het tabje ‘Mijn gegevens’. Naast je adresgegevens en persoonlijke gegevens kun je hier ook aangeven of je e-mail of post van ons wilt ontvangen.

    Geef een adreswijziging dan uiterlijk zeven dagen voor de volgende zending aan ons door. Zo weet je zeker dat de wijziging op tijd wordt doorgevoerd.

Wijziging telefonisch doorgeven?
Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wil je gewoon liever dat wij het voor je doen? Geen probleem, we helpen je graag. Bel op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 uur gratis naar 0800-7080 en we maken het direct in orde. De wijzigingen worden dan direct doorgevoerd en kun je meteen in ‘Mijn Flinndal’ terugzien.

Hoe zet ik mijn bestelling stop?

Ben je klaar met je bestelling en ben je iets vergeten? Of is iets niet gelukt zoals je wilde? Bel dan onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer: 0800-7080. We zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 19:00 uur. Is het niet meer mogelijk een bestelling aan te passen of tegen te houden? Dan mag je het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.

Wil je je herhaalgemak bestelling stopzetten?
Ook dat is gemakkelijk te regelen via "Mijn Flinndal".

  • Herhaalgemak stopzetten:
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'zending stopzetten'.

Een product terugsturen?
Wil je een product terugsturen? Dat is geen probleem. Elk pakket mag je tot maar liefst 30 dagen na ontvangst gratis terugsturen.

Flinndal is één van de grootste merken voedingssupplementen van Nederland. We helpen je graag om elke dag opnieuw het beste uit jezelf te halen!

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij flinndal.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.