Ouders krijgen na de geboorte van hun kind het advies om de dagelijkse voeding aan te vullen met vitamine D-druppels. Uit een nieuw onderzoek, gepubliceerd in “the Journal of Nutrition”, wordt gesteld dat het beter zou zijn om de moeder al tijdens de zwangerschap extra vitamine D in te laten nemen. Zodat het kind hier al in de baarmoeder van profiteert. Recente studies wijzen namelijk uit dat een groot deel van de zwangere vrouwen niet genoeg vitamine D binnenkrijgt.
Het is onze gewoonte om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Doe de test en ontdek in twee minuten welke producten bij jouw behoefte aansluiten.